A PR tanácsadó nem bánt!

Azon gondolkodtam, hogy vajon mi lehet a legnagyobb segítség azoknak a kisvállalkozóknak, akik már eldöntötték, hogy a médián keresztül szeretnének bekerülni a köztudatba. Ugye lentebb már meggyőztem mindenkit arról, hogy érdemes hírességekkel hirdetni, arról is szó esett, hogy milyen szempontok alapján válasszunk hírességeket, talán még példákat is mutattam lefutott kampányokról, de arról még nem beszéltünk, hogy hogyan kezdjünk a dolognak.

Nem önreklámozásnak szánom, de azt javaslom, hogy aki már biztos abban, hogy a vállalkozásának egy PR kampány kell, annak meg kell keresnie egy PR tanácsadót! A tanácsadó segít a célcsoport kiválasztásában, a kampány megtervezésében, a kreatív együttgondolkodásban, gyakorlati segítséget ad mindehhez és gyors megoldást talál minden felmerülő problémára. Még mielőtt mindenki a vékonyabbnál vékonyabb pénztárcájára kezd mutogatni, el kell árulnom, hogy a PR tanácsadás nem fájhat: az első beszélgetés és az ajánlattétel ingyenes (legalábbis nálam és az általam ismert kollégáknál egészen biztosan), ezután pedig mindenki eldöntheti, hogy szakemberrel dolgozik, vagy magát képzi szakemberré. Természetesen az utóbbi sem lehetetlen, csak egy kicsit hosszadalmasabb és talán kevésbé költséghatékony. Nos, én mégis azért vagyok itt, hogy akár ebben is segítsek!

Kérem ne bátortalankodjon, inkább már most keressen, ha:

- konkrét ötletei vannak vagy pont azok kellenek,

- kérdései van a munkámról,

- saját PR kampányba kezdene,

- hírességekre van szüksége,

- vagy bármi egyébben segíthetek, ami sajtókommunikációval kapcsolatos! :)

 

Koczka Máté

mate.koczka@gmail.com

+36 20 311 01 22