Szervezz ötcsillagos celeb partyt a cégednek!

cannes-red-carpet.jpgA PR legismertebb szlogenje szerint a mókus is patkány, csak jobb a sajtója. Nem vitatott, hogy egy rendezvény hírértékét nagyban növeli az eseményben szereplők ismertsége. Ezt a "jokert" kijátszva egyre több cég szervez úgynevezett celeb partykat, ahol jól megetetik és megitatják a hírességeket, az újságírókat és a partnereket.

> Kinek éri meg?
Egy közismert személyek részvételével zajló esti esemény ugyanolyan jó brandépítő hatású lehet egy világcégnek mint egy épp megnyíló étteremnek, egy italcégnek, egy divatmárkának, egy tévétársaságnak, vagy egy új terméket bejelentő vállalatnak.

> Hogyan működik?
Hazánkban a legnépszerűbb újságok, televíziós műsorok és hírportálok legtöbbször sztárokhoz kötődő hírekkel rukkolnak elő, így velük kombinálva érhetjük el a legnagyobb értékű médiamegjelenéseket. A nemzetközi átlaghoz viszonyítva Magyarországon igen magas a közszereplők száma, akik az élet szinte minden területén fellelhetők, így könnyedén megtalálhatjuk az Ön cégéhez legjobban köthető hírességeket, akik egyébként szívesen járnak ilyen rendezvényekre.

> Mennyibe kerül?
A sajtókommunikációra általánosan jellemző, hogy sokkal költséghatékonyabb megoldást kínál bármilyen más marketingkampánynál. Mivel a megrendelő nem fizet a megjelent újságcikkekért, csupán a rendezvény szervezési költségeire kell költenie. Ha valaki költséghatékonyan szeretne hirdetni, a hírességekkel kapcsolt PR egy ötcsillagos megoldás!

> Hogyan kezdjen neki?
Gyakorló újságíróként heti több ilyen celeb partyra is meghívást kapok, PR menedzserként pedig az elmúlt évek során már több mint 30 hasonló rendezvény szervezésében vettem részt. A tapasztalatom által tudom, hogy mit várnak egy ilyen rendezvénytől az újságírók, a hírességek, a partnerek és persze a megrendelő. Ha Ön is épp celeb party szervezésén töri a fejét, kérem bátran keressen meg mielőtt belekezd a munkálatokba!

Koczka Máté / PR menedzser
mate@akoczka.com / +36 20 311-01-22