Külföldi terjeszkedés: így jelenhetünk meg a nemzetközi sajtóban

Egyre több magyar cég gondolkodik külföldi terjeszkedésben vagy mert elérte itthon a növekedése határait, vagy mert úgy gondolja, termékére vagy szolgáltatására nagy igény lenne máshol is. Mint PR tanácsadó, gyakran kapok kérdéseket a nemzetközi sajtómegjelenésekkel kapcsolatban, hiszen ezek alappillérei a vállalkozás iránti bizalom és hitelesség megteremtésének bárhol a világon.

A nemzetközi médiában való megjelenés legelterjedtebb és legkönnyebb módja, ha valaki sajtóközleményt jelentet meg. Ahhoz, hogy ne csak a fióknak készüljön, általában profi, élő kapcsolatokkal rendelkező PR szakemberekre vagy PR ügynökségekre van szükség. Ugyan ez a legjobb megoldás, egyben a legdrágább is, így sok vállalkozás számára nem megfizethető. Szerencsére vannak alternatívák is. Ebben a blogposztban az EIN Presswire-t, a világ egyik legismertebb globális hírszolgáltatását mutatom be, amely különösen előnyös lehet szűkös költségvetéssel és korlátozott kapcsolatokkal rendelkező vállalkozások számára.

download.png
Az EIN Presswire széles körű disztribúciós hálózattal rendelkezik, beleértve olyan nagy hírügynökségeket, mint például a Google News, az AP News, valamint a NBC, FOX, ABC és CBS affiliate oldalakat.

Az EIN Presswire lehetővé teszi, hogy specifikus országokra és iparágakra összpontosítsanak a sajtóközlemények, így biztosítva, hogy azok eljussanak a legrelevánsabb közönséghez. Ez különösen hasznos lehet azoknak a vállalkozásoknak, amelyek konkrét nemzetközi piacokra szeretnének fókuszálni.

Saját, mesterséges intelligenciával működő sajtóközlemény-generátorral is rendelkeznek, így nem feltétlenül kell szövegíró a cikkek elkészítéséhez.

A cégnél rendelkeznek egy szerkesztői csapattal, amely átnézi a sajtóközleményeket annak biztosítása érdekében, hogy megfeleljenek a szabványoknak, ezáltal fenntartva a terjesztett tartalom minőségét és hatékonyságát.

SEO előnyök: Az EIN Presswire segít hosszú távon láthatóvá válni a keresőmotorokban, ami fontos az online jelenlét és a márkaismertség szempontjából.

illus.pngFotó: DALL·E

Mennyibe kerül mindez?

A legjobb az egészben, hogy teljesen megfizethető és a cég ajánlatában szereplő három csomaggal mindenféle cégméretre gondoltak.

Az alapcsomaguk, mely 99,95 dollárba kerül, egy hírkiadást tartalmaz, 700 szóval és egy beágyazott képpel. A legnépszerűbb opció, a Pro+, 399 dollárba kerül, és öt sajtóközleményt kínál, plusz két további ingyenes kiadást korlátozott ideig tartó ajánlat keretében. Ez a csomag 1000 szavas közleményeket tesz lehetővé, és három beágyazott képet tartalmaz. A vállalati csomag, amely széles körű figyelmet biztosít, 999 dollárért kínál 25 közleményt, mindegyik akár 2500 szóval és öt beágyazott képpel. Minden csomag egy évig érvényes a vásárlás dátumától számítva, és tartalmazza a terjesztést különböző médiumokban és platformokon, mint az AP News, a Nexstar Media Group és a főbb keresőmotorok. Kattints ide a pontos árazásért!

Disclaimer: a cikkben található néhány affiliate link, melyek segítségével támogathatod a blogot.