PR Furfang blog

2024.jan.03.
Írta: koczka_mate komment

Minta sajtóközlemény: így kezdj neki a szövegezésnek

A sajtóközlemény egy alapvető eszköz a PR-ban, amely lehetővé teszi, hogy a cégek népszerűsítsék magukat és építsék a reputációjukat. De mi teszi a sajtóközleményt igazán hatékony és figyelemre méltóvá? Összegyűjtöttem pár fontos alapot, amelyek betartásával jó minőségű sajtóközleményeket…

Tovább

Kezdjünk el kávét venni a robotújságíróknak?

Az AI használatának elterjedésével a szerkesztőségekben a barátságos kávéházi beszélgetések helyett az algoritmusok megértése egy lehetséges forradalom lehet a PR területén. Itt az ideje, hogy feltegyünk egy furcsa, mégis fontos kérdést: el kell kezdenünk alkalmazkodni stratégiáinkkal a…

Tovább

Túl a közlésen: hogyan használjuk ki maximálisan a sajtóközlemények megjelenéseit?

A sajtóközlemények alapvető eszközei a PR-nak. Egy jól megírt sajtóközlemény nem csak információt közvetít, hanem a márka hírnevét és elismertségét is növeli, és számos módon felhasználható mind a belső, mind a külső kommunikációban.A sajtóközlemények több mint pusztán információközlő eszközök;…

Tovább
süti beállítások módosítása