PR Furfang blog

2011.dec.25.
Írta: koczka_mate komment

Anyu, a mikulás rajta van az üvegen!

Engedelmeddel ezúttal én NEM kívánok Nektek kellemes ünnepeket, azt úgyis kívánt már más eleget. Inkább mutatok egy szép branderősítő ünnepi videót az előző bejegyzésemhez kapcsolódóan. A Coca Cola és a mikulás alakja már a márka megalkotásától kezdve szorosan…

Tovább

Ki szeretné a Coca Cola hírnevét?

A hérnévél nincs fontosabb dolog! Ha egy csodatevő varázsló azt mondaná, hogy a Coca Cola vagy a McDonald's jó hírnevét az én cégem kapja meg, nem gondolkodnék túl sokat a dolgon... A hírnév mindennél többet ér egy cég életében, azonban ezt nem elég felépíteni, hanem meg is…

Tovább

Emlékezetes médiahack akciók

Ami új, arról mindig mindenki tudni akar! Világszerte elterjedt trükk, hogy egészen megdöbbentő (sokszor kitalált) sajtóhírekkel rukkolnak elő vállalkozások vagy szervezetek, ezáltal pedig akkora hírverést csapnak maguknak, ami fizetett reklámokból kitermelhetetlen lenne. A médiahack alapvetően az…

Tovább
süti beállítások módosítása