A David Beckham jelenség

Oké, hogy be akarom mesélni nektek a közismert személyekre épülő vagy velük társított reklámkampányok fontosságát, de miért mondom, hogy ezek tényleg hatásosak? Egyrészt az elmúlt 5 év tapasztalata, másrészt pedig rengeteg pozitív példa sarkall erre!

Nézzünk csak például a közismert személyek általi bevételsokszorozás egyik nemzetközi iskolapéldáját, a David Beckham jelenséget!

A leytonstonei születésű Bechham édesapja focirajongó konyhai alkalmazott, édesanyja pedig fodrász volt. Beckham gyerekkorában sokat focizott, tehetségét 16 éves korában ismerte fel a Manchester United és egyből szerződést is kötöttek. Azóta David Beckham a világ egyik legkeresettebb reklámarca lett! Nevével és hatásos énmárkájával több tucat cég eladásait tette eredményesebbé: olyan multinacionális nagyvállalatokkal szerződött mint a Pepsi-Cola, a Motorola, a Vodafone, az Armani, a H&M vagy az IBM. Beckhame neve márkanév lett, és Victoriával együtt a pár rendkívül acélos véleményalkotó erővé vált!

Ugye milyen jó lett volna az Armani vezetői székében ülni, amikor a Bechham-kampány hatására az éves bruttó forgalom egy év alatt 16 millióról 21 millió euróra nőtt? De miért ne növelhetné cégének bevételeit Ön is közismert emberekkel?