Ingyen pr tanácsadás

Üdv Kedves Bloggerek!szabszob.jpg

Elnézést kérek, hogy csak most írok, de New York és a hazatérésem utáni bepótolandó munka teljesen magába szippantott. Amerikában rengeteg impulzus ért. Érdekes emberekkel ismerkedtem meg, fantasztikus dolgokat láttam, nagyokat ettem és persze folyamatosan fotóztam. A turistáskodás közben persze odafigyeltem NYC reklámjaira, a helyi lapokra és tévékre is, sőt az NBC stúdiójában is jártam. Már a visszafelé tartó tíz órás repülőgépen több oldalnyi ötletet jegyzeteltem le mindebből... annyira inspiráló a hely, hogy gyakrabban kéne odajárnom! :)

Egy gyors hír: a Hungexpo az elkövetkező pár napban a cégvezetők és marketingesek Mekkájává változik, úgyhogy én sem tehetem meg, hogy kihagyom az eseményt. A Service Expo keretein belül hozzám is fordulhatnak majd az érdeklődők ingyenes pr tanácsadással kapcsolatosan az MPRSZ standján, erről bővebb információ a kiállítás weblapján.

Hamarosan jelentkezem!