Miben vagy egyedi?

business.jpgHiába tudod, hogy egyedülálló amit kínálsz és kimagasló színvonalat képviselsz a piacon, ha erről nem tudnak a vásárlóid.

Miben vagy egyedi? - Ha sajtónyilvánosságra vágysz, sokszor elég, ha erre az egyszerűnek hangzó kérdésre megtalálod a választ. Gondolkodj! Keresd meg céged, terméked, szolgáltatásod specialitásait, találd meg, hogy miben különbözöl másoktól!

Ha megvan a céged "X-Faktora", máris elkezdhetsz gondolkodni azon, hogy ezt hogyan teheted érdekessé a sajtó számára. Semmiképp sem hangzatos szórólapra, óriásplakátra vagy rádióreklámba való szövegekre gondolj! Próbáld inkább az emberek és az újságírók szemével nézni magad... Egy sajtóközleménynek vagy riportnak nem az a lényege, hogy direkt vásárlásra buzdítson, hanem, hogy felkeltse az emberek érdeklődését.

Szóval tessék gondolkodni, és bombázni az újságírókat az új témajavaslatokkal!

Keres bizalommal, ha bármiben a segítségedre lehetek! :)

Koczka Máté / PR menedzser
mate@akoczka.com / +36 20 311-01-22