Miért pont celebbel hirdess?

A hírességeket sok vállalkozás használja termékei reklámozására. Adja magát a kérdés, hogy vajon működik-e ez a módszer? Igen, működik! A hírességeken alapuló PR tevékenység bármely szervezet bármely szintjén, bármely helyzetben, a világ bármely pontján minden vezető hasznára válik.

Legyen saját celeb reklámarcod! Azért jó hírességekkel hirdetni, mert minden pozitív képzettársítás, amit a sztárról tudtunk vagy gondoltunk, ráragad a termékre vagy szolgáltatásra, ezáltal kívánatosabbá válik az árucikk. Ha ráklámarcunk egy ismert, hiteles és szerethető figura, akire kíváncsiak vagyunk, akkor máris nyert ügyünk van! Amikor a vásárlás folyamatában végül eljutunk a döntésig, végül valahol tudat alatt ez befolyásol majd minket.

Kommunikálj közismert emberekkel kampányszerűen! Sok márka nem szeretné, ha egy híresség lenne a reklámarca, viszont szívesen alkalmaz rendszeresen sztárokat egy-egy termék vagy szolgáltatás bevezetésekor, vagy épp az év végi ügyfélbulin. Hatékony megoldás lehet, ha hírességek részvételével szervezünk egyszerű sajtóeseményeket. Pl: sztárok Finlandia koktélokat kevernek a Szigeten, tiszta homokozóért kampányolnak, divatbemutatón modellkednek, vagy épp csak a celeb bulinkon mosolyognak a fotósoknak. Ezek az egyszerű kis rendezvények rengeteg újságírót és médiást vonzanak hozzánk, akik aztán maguktól viszik majd a hírünket!